Dbamy o to, aby informacje, które dostarczamy Ci były jak najbardziej jasne i przejrzyste. Dla czytelności poniższych informacji użyte zostały zwroty do czytelnika w liczbie pojedynczej i rodzaju męskim. Administrator natomiast określany jest w liczbie mnogiej, jako  grupa osób mogących obsługiwać serwis internetowy, platformy społecznościowe lub system zapisów.

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Obowiązuje od 25 maja 2018 r.

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?

Administratorem Twoich danych osobowych jest Łukasz Konarski prowadzący działalność gospodarczą z siedzibą w Warszawie (04-830), ul. Planetowa 20a, NIP: 9521890403, REGON: 140265862, właściciel marki Kontener Formy i serwisu internetowego kontenerformy.pl .

Jakie dane zbieramy i przetwarzamy ?

Podczas zwykłego przeglądania stron serwisu internetowego, czyli bez rejestracji konta i logowania się, wykorzystujemy narzędzia partnerów Google.com, Hotjar.com, Facebook.com i ManyChat.com do prowadzenia statystyk i automatycznego zbierania tzw. danych niewrażliwych, czyli m.in. informacji o Twoim systemie operacyjnym, przeglądarce, rozdzielczości ekranu i innych, przy pomocy których nie można jednoznacznie wskazać Twojej osoby. Wykorzystywane są w tym celu również pliki cookies, czyli tzw. ciasteczka, pochodzące bezpośrednio od nas, jak i od partnerów. Robimy to, aby poprawiać wygląd i funkcjonowanie witryny.
Niestety nie mamy wpływu na to jakie dane są przetwarzane przez partnerów, a które mogą pochodzić z wykorzystanych przez nich ciasteczek. Zachęcamy do zapoznania się z poszczególnymi politykami prywatności partnerów.

Podczas Twojej rejestracji konta i logowania się w serwisie internetowym zbieramy dane, które samodzielnie podasz w formularzu zakładania konta i logowania się do niego, czyli przede wszystkim imię, nazwisko, e-mail i inne, a dodatkowo automatycznie rejestrujemy Twój adres IP. Ma to na celu zabezpieczenie Twojego konta w serwisie, aby nikt niepożądany nie mógł zobaczyć informacji o Tobie. W tym celu wykorzystujemy m.in. ciasteczka oraz tzw. przechowywanie lokalne, czyli technologie umożliwiającą zapisywanie niewielkich porcji informacji w pamięci Twojej przeglądarki internetowej.

Podczas korzystania z systemu zapisów na zajęcia grupowe, czyli założenia konta klienta i logowania się, wykorzystujemy dokładnie te same technologie i zbieramy dane co podczas Twojego logowania się w serwisie internetowym, lecz rozszerzone dodatkowo o Twoje dane personalne, adresowe i kontaktowe. Ma to na celu zabezpieczenie Twojego konta w systemie zapisów, prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej i obsługę rezerwacji miejsc. Partnerem odpowiedzialnym za obsługę tych czynności i przechowywanie danych jest firma lightenbody z siedzibą w Warszawie (00-137), ul. Elektoralna 13/121, która Twoje dane osobowe przetwarza wyłącznie dla nas i przechowuje jest w sposób profesjonalnie zabezpieczony.

Jak długo przetwarzamy dane?

Dane niewrażliwe, czyli te na potrzeby statystyk, przechowujemy i przetwarzamy bez oznaczenia końca czasu ich wykorzystania, ale przeważnie po okresie około 2-3 lat przestają one być przydatne m.in. ze względu na zmiany w technologii.

Dane wrażliwe, czyli m.in. twój adres ip, e-mail, numer telefonu komórkowego, przechowujemy i przetwarzamy w okresie do 5 lat liczonych od momentu usunięcia przez Ciebie wszystkich zarejestrowanych kont w serwisie internetowym oraz systemie zapisów lub wycofaniu Twojej zgody na ich przetwarzanie, która jest równoznaczna zablokowaniem dostępu do Twoich kont. Ma to na celu zapobieganie nadużyciom i oszustwom.

Dane osobowe, w tym dane personalne, kontaktowe i finansowe, przechowujemy zgodnie z wymogami polskiego prawa podatkowego, tj. przez okres 5 lat liczonych od roku następującego po roku złożenia deklaracji rozliczeniowych za rok czynności finansowej, czyli prościej przez okres maksimum 7 lat od czasu jakichkolwiek rozliczeń finansowych pomiędzy Tobą a nami.

Komu udostępniamy Twoje dane?

Dane niewrażliwe udostępniamy bezpłatnie i bez ograniczeń naszym partnerom, których narzędzia wykorzystujemy w celach statystycznych. Powinieneś wiedzieć, że są to dane anonimowe, czyli takie, które nie pozwolą jednoznacznie wskazać Ciebie.

Dane wrażliwe, takie jak Twoje dane kontaktowe, czyli adres poczty elektronicznej i numer telefonu, możemy przekazać naszym partnerom, a w szczególności Google i Facebook, na potrzeby wykorzystania mechanizmów uwierzytelnienia podczas logowania, czyli potwierdzenia Twojej tożsamości, komunikacji z Tobą za pomocą platform do komunikacji elektronicznej partnerów i narzędzi pozwalających lepiej dopasować polecane Tobie treści w naszym serwisie internetowym, czyli np. profilowanie reklamowe.
Dane te nie są sprzedawane a jedynie udostępniane na potrzeby zapewnienia odpowiedniego funkcjonowania narzędzi partnera.

Twoich danych osobowych nie udostępniamy absolutnie nikomu, komu nie wyrazisz na to jednoznacznej zgody, którą będziemy mogli zweryfikować i potwierdzić podczas kontaktu z Tobą. Jedynym odstępstwem od tej zasady jest nakaz sądowy, któremu nie możemy się przeciwstawić.

Jakie masz prawa?

Masz pełne prawo do wglądu i zmiany swoich danych, usunięcia ich, wydania dyspozycji o przekazaniu innemu administratorowi i odwołaniu wszelkich udzielonych wcześniej zgód na ich przetwarzanie.

Prawo do wglądu i zmiany danych daje Ci możliwość zapytania nas w każdej chwili jakie dane o Tobie posiadamy i zmienienia ich. Poniekąd jest to w Twoim interesie, aby uaktualnić informacje o sobie, które posiadamy. Nieaktualne dane kontaktowe uniemożliwią szybką komunikację z nami, ponieważ niejednokrotnie będziemy potwierdzać Twoje intencje za pomocą posiadanych danych kontaktowych. Brak takich potwierdzeń uniemożliwi podjęcie jakichkolwiek kroków, o które będziesz się starać, czyli np. usunięcia konta.

Prawo do usunięcia danych daje Ci możliwość żądania, abyśmy usunęli wszelkie dane, które mogą posłużyć do zidentyfikowania Ciebie. Po skutecznym potwierdzeniu, że na pewno Ty tego chcesz, rozpocznie się proces usuwania Twoich danych. Proces ten składa się z trzech etapów. W pierwszym etapie wymazywane są wszystkie Twoje dane, które nie są związane z rozliczeniami finansowymi, czyli m.in. zakupem karnetów, i danymi pozwalającymi się zalogować na Twoje konto w serwisie internetowym oraz systemie zapisów. Zobacz wyjaśnienia powyżej dt. czasu przetwarzania Twoich danych. Podczas tego etapu Twoje konta są tylko blokowane, a Ty masz możliwość je reaktywować w każdej chwili. Drugim etapem jest faktyczne usunięcie zarejestrowanych przez Ciebie kont. Dane rozliczeniowe na tym etapie jeszcze pozostają na naszej bazie danych, ale służą wyłącznie celom podatkowym. W trzecim etapie, po upływie okresu przetwarzania danych na potrzeby prawa podatkowego, Twoje dane są całkowicie usuwane.

Prawo do przekazania danych innemu administratorowi to nic innego jak wydanie zgody, aby inny podmiot otrzymał od nas Twoje dane. Samodzielnie decydujesz o tym kto to będzie i jakie dane zostaną przekazane. Niemniej jednak będziemy potrzebowali zweryfikować, że to faktycznie Ty tego chcesz i w jakim zakresie. Wykorzystamy posiadane przez nas dane kontaktowe, aby dokonać wspomnianej weryfikacji, jeżeli przekazywane będą np. dane kontaktowe, dane identyfikacji elektronicznej itp. W sytuacji przekazywania danych mogących zrodzić skutki prawne, czyli np. numeru pesel, numeru dowodu osobistego itp., oczekiwać będziemy Twojego osobistego podpisu na dyspozycji przekazania.

Odwołanie zgody na przetwarzanie danych dzielimy na trzy obszary: zgodę na działania marketingowe, zgodę na kontakty elektroniczne i zgodę na całkowite przetwarzanie danych. Wycofanie zgody na marketing to nic innego jak zakaz wysyłania treści, które bezpośrednio będą zachęcały do zakupu czegokolwiek. Brak takiej zgody umożliwi kontakty elektroniczne dotyczące Twoich kont zarejestrowanych w serwisie internetowym i systemie zapisów. Wycofanie zgody na kontakty elektroniczne uniemożliwi nam jakikolwiek kontakt z Tobą, czyli nie będziemy mogli przesłać Ci nawet informacji o zmianach zajęciach, na które jesteś zapisany. Wycofanie zgody na całkowite przetwarzanie danych jest równoznaczne z żądaniem usunięcia wszelkich danych.

Jak się z nami kontaktować?

Ogólnym adresem poczty elektronicznej, na który można pisać w każdej sprawie, jest mail: kontakt@kontenerformy.pl .
W sprawach związanych z ochroną danych osobowych należy pisać na: iod@kontenerformy.pl .

Co musisz jeszcze wiedzieć?

W każdej chwili możesz samodzielnie wyłączyć lub przywrócić opcje gromadzenia ciasteczek poprzez zmianę ustawień w swojej przeglądarce internetowej. Informacje o tym możesz znaleźć np. w serwisie http://wszystkoociasteczkach.pl/ . Brak zmiany ustawień przeglądarki po stronie odwiedzającego jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na wykorzystanie ciasteczek.

W serwisie internetowym i systemie zapisów mogą pojawić się odnośniki (linki) do serwisów zewnętrznych lub materiały bezpośrednio z tych serwisów. Nie mamy wpływu na technologie wykorzystywane w tych serwisach i na przetwarzane przez nie dane. Zachęcamy do zapoznania się ich politykami prywatności.

Ta polityka prywatności odnosi się do każdego odwiedzającego serwis internetowy kontenerformy.pl i system zapisów app.fitssey.com/kontenerformy .

Zastrzegamy sobie prawo do wszelkich zmian w polityce prywatności w każdym czasie. Wszystkie zarejestrowane konta zostaną poinformowane elektronicznie o wszelkich zmianach i datach ich obowiązywania.